MASAŽA I ANKSIOZNOST

Jedan od najučinkovitijeg načina da se smanje problemi s anksioznošću jest terapija masažom. Razni oblici terapije masažom površinskog tkiva prakticiraju se tisućama godina za liječenje mnogih vrsta tjeskobe. Masaža svakako može pomoći u smanjenju osjećaja tjeskobe, a opće je poznato da uvelike smanjuje stres. Već se pokazalo kako masaža potiče opuštanje, smanjuje bol i tjeskobu čak i kod pacijenata s najtežim oblicima bolesti, poput raka.
Fizički problemi povezani s anksioznošću mogu se reflektirati kao napetost, zgrčenost i bolovi mišića, umor, glavobolje, razdražljivost, smetenost, tremor, znojenje, mučnina, stezanje u prsima, učestalo mokrenje, otežano disanje, ženama znaju izostati menstruacije, ili mogu biti vrlo bolne.
Od anksioznosti pati dvostruko više žena nego muškaraca, a pojavljuje se postepeno, obično počevši između djetinjstva i srednje dobi. Prema nekim istraživanjima čak 16% osoba starosti između 18 i 54 godine pate od poremećaja anksioznosti barem godinu dana.
Masaža potiče čišćenje organizma, odnosno detoksikaciju. Razbija toksine i otpadne tvari iz mišića, što često ima smirujući učinak na tjeskobne osobe. Prilikom masaže trebalo bi izbjegavati pitanja o poslu, novcu, obitelji i umjesto toga opustiti i osloboditi um od ikakvih problema. Ipak treba napomenuti da terapiji masažom treba vremena da pokaže pozitivne rezultate. Može se dogoditi da će osobi s problemom anksioznosti već nakon prvog tretmana biti puno bolje, ali treba imati na umu da će većini trebati više tretmana, tako da ne treba očekivati čuda od jednog odlaska na masažu. No redovnim prakticiranjem terapije masažom ubrzo će se smanjiti bol, stres, napetost, a samim time i osjećaj anksioznosti, odnosno tjeskobe.
Pomognite si na prirodan nacin..
Vaša Massa